Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
1-8-2021 (2021) Trang: 25-27
Tạp chí: Thiết bị Giáo dục
Liên kết:

In our country today, mathematics educators have many different approaches to promote the activeness and initiative of students in the acquisition of knowledge. This article will introduce a process for teaching Primitive – Calculus 12 based on social constructivism. With this approach, students participate in creating knowledge for themselves through social interaction activities (group activities) and promote students' self-reliance and self-regulation, dynamic, creative and practice teamwork skills, and cooperative attitude. Moreover, through group discussion activities, students can share knowledge, contributing to filling up the knowledge gap for each student, reducing the level gap between students. Therefore, it helps to improve the quality of education

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...