Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
7_2021 (2021) Trang: 345-347
Tạp chí: Thiết bị Giáo dục
Liên kết:

The article presents how to create an integral teaching situation using the jigsaw technique to increase students' engagement in the teaching process and encourage their mathematical communication activities when solving math problems. The design case is combined with Nguyen Phu Loc's model of mathematical problem-solving skills and component skills, Polya's four-step problem-solving scheme, and the jigsaw technique, which is a type of cooperative learning.

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...