Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tựa bài viết
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
Vol. 17, No. 3 (2025) Trang: 120-127

The study was conducted to find out the factors affecting the effectiveness of academic advising work of lecturers at Can Tho University (CTU) from the perspective of students. The study used a questionnaire survey method with 124 students studying at CTU according to the convenience sampling method. In this study, exploratory factor analysis (EFA) and factor score matrix analysis were used to find factors that affect the effectiveness of teachers' administrative work at the school. Results from exploratory factor analysis from a survey of 124 students at Can Tho University show that there are five factors affecting the effectiveness of academic advisor activities at CTU, specifically: Academic advisor, Relationship natural and social relationships, Students, Schools and Other factors.

Các bài báo khác
2 (2023) Trang: 690 - 694
Tạp chí: kỷ yếu hội thảo khoa học quốc tế, đại học sư phạm hà nội , 08/2023
(2018) Trang: 105- 112
Tạp chí: Giải pháp nâng cao kỹ năng thực hành cho sinh viên ngành CTXH đáp ứng Hội nhập quốc tế , Trung tâm thanh thiếu niên TPHCM , 30/10/2018
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...