Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
(2023) Trang: 314-323
Tạp chí: CUMHURIYET 9TH INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, AUGUST 30, 2023, AFYONKARAHISAR
Liên kết:

The main objective of this research is to investigate online purchase behavior of Gen Z in the e-commerce and cosmetics industry in Vietnam.  Quantitative approach with a sample size of 600 have been employed in this research. Furthermore, snowball sampling method and structured questionnaires have been used to achieve research goal. Descriptive statistics are the main analysis method used in this research. The respondents are representatives of the Gen Z group and range in age from 16 to 25.  The results show that female tend to online purchase pretty frequently. However, LGBT people also rank among the gender groupings who purchasing online most frequently. For Z generations in the North and South, online purchasing behavior is a pretty common activity.

Các bài báo khác
(2023) Trang: 121-133
Tạp chí: AICMES 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES, SEPTEMBER 8 - 10, 2023, KYRENIA - GIRNE
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...