Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
5 (2021) Trang: 43
Tạp chí: Khoa học Ngôn ngữ và Văn hóa
Liên kết:

Abstract: The current study investigated third-year English-majored students’ perceptions towards the development of learning autonomy through implementing a fifteen-week project in one class. This research also aimed to explore the challenges students encountered in project-based learning. The data were collected by means of questionnaire and analyzed using descriptive statistics. The study results showed that students developed their learning autonomy in terms of independence but their study habits did not change much when project-based learning was implemented. In the meanwhile, learners also encountered undesirable challenges involving time, collaboration skills, presentation skills and lack of fundamental specialized knowledge and real-life experiences.

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...