Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
Q.21, số 2 (2018) Trang: 11-18
Tạp chí: Chuyên san Đo lường, Điều khiển và Tự động hóa, ISSN: 1859-0551
Liên kết:

Recently, in Vietnam, when the power outage occurs, the status information is usually provided by users to the customer care unit through telephone calls. After getting user’s feedbacks, the customer care unit announces the status to the technical team to solve the power outage problem. That is a time-consuming and costly process. In order to enhance the service quality, automatically detecting of the grid status and warning immediately are necessary activities. This study proposes a solution for automatically operating the rescue plans to ensure the safety of the grid system. Simultaneously, the solution also navigates the nearest technician to the place needed to rescue via Google Maps. The solution is leading to get the early problem detecting, rapid processing, time reducing of power outage, reliability and service quality improving of the power supply

Các bài báo khác
Số 53 (2017) Trang: 19-28
Tải về
ISBN: 978-604-73-5569-3 (2017) Trang: paper 37
Tạp chí: TUYỂN TẬP HỘI NGHỊ - TRIỂN LÃM QUỐC TẾ LẦN THỨ 4 VỀ ĐIỀU KHIỂN VÀ TỰ ĐỘNG HÓA VCCA-2017
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...