Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
74 (2019) Trang: 19-35
Tác giả: Ngô Mi Lệ Anh
Tạp chí: Developing English Teaching Practices in the Mekong River
Liên kết:

This chapter was inspired by challenges of top-down instructional approaches, and my own experience related to top-down practices as a student of English for 16 years. Cultural values and behaviors are often described as related to one another. Because culture also informs instructional style, this chapter will explore current challenges of instruction and suggest an instructional program called Dimensions of Learning as a solution, in which cultural factors are investigated more closely. Reading this chapter, teachers of English in the Mekong Delta may find ways to add to their own cultural beliefs about teaching to help students become more satisfied in the learning process.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...