Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
1 (2017) Trang: 101-110
Tạp chí: Tạp chí Khoa học (Journal of Science)

This investigation focuses on the self-directed proficiency development strategies of EFL high school teachers in the Mekong Delta for achieving the standards-based proficiency level required by the National Foreign Language Project 2020. The results indicated that the teachers were rarely engaged in activities to develop their English proficiency and finding learning materials via the Internet was the most popular strategy.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...