Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
22 (2022) Trang: 213-217
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
Liên kết:

In recent years, the goal of training students after graduation to reach the level 3 standard of the 6-level language competency framework for Vietnam has been assessed as an important issue in the general education program. The purpose of the study is to collect information on the views of teachers at some high schools in the Mekong Delta about the current situation of English ability of 12th grade students and the influencing factors to the ability to meet the English level 3 standard prescribed by the Ministry of Education and Training. Research results showed that the majority of 12th grade students in the Mekong Delta do not meet their goals due to many factors related to learning motivation, traning program, learning environment, training, and assessment methods. The research results are the basis for for raising awareness about the importance of English for teachers and students, and as a reference for educational planners to design related programs at higher levels of study.

 
Các bài báo khác
2 (2022) Trang: 128-130
Tạp chí: Tạp chí Thiết bị Giáo dục
11 (2022) Trang: 29-38
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Trà Vinh
7 (2022) Trang: 85-93
Tạp chí: International Journal of Engineering Research and Applications
14 (2022) Trang: 2792-2800
Tạp chí: International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE)
5 (2021) Trang: 1289-1301
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
2 (2019) Trang: 26-36
Tạp chí: International Association for the Educational Role of Language
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...