Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
4 (2021) Trang: 195-201
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies

This paper reports a descriptive study to examine English as a Foreign Language (EFL) teachers beliefs about the impact of students’ peer correction at the post-writing stage (PWS) on students’ writing performance in letter writing. This paper draws on data collected as part of a larger project including questionnaire and semi-interviews. The findings reveal that teachers held positive beliefs about the impact of students’ peer correction on students’ letter writing performance. Implications for practical applications of students’ peer correction are also presented.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...