Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
247 (2021) Trang: 49-51
Tạp chí: Thiết bị Giáo dục
Liên kết:

Teachers of Mathematics in high schools must understand how to use active teaching methods into their instruction in order to maximize students' learning activities. Teaching mathematical concepts, theorems, and formulas are all activities designed to provide students with the knowledge of mathematics. The purpose of this paper is to refer to the process for teaching the formula for calculating the distance between a point and a straight line in the direction of activity theory, as well as to provide related illustrative examples.

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...