Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
8 (2021) Trang: 213-217
Tạp chí: International Journal of Research and Review

This study aims to determine the factors influencing customer satisfaction with the bus service quality of Phan Thiet Automobile Transport Cooperative. Research data are collected from 290 customers who regularly use bus services of Phan Thiet Automobile Transport Cooperative. Applying the exploratory factor analysis and multivariate linear regression, the research results indicate factors positively affecting customer satisfaction with bus service quality are trust, assurance, empathy, traffic culture, perceived value, quality of the station, and tangible facilities. In which, the perceived value puts the most impact on customer satisfaction with the bus service quality of Phan Thiet Automobile Transport Cooperative. 

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...