Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
3 (2021) Trang: 18-24
Tạp chí: International Journal of Multidisciplinary Research and Publications
Liên kết:

This research is done through a survey of 405 respondents who have chosen to consume startup products and industry experts in the Mekong Delta. The research is conducted using the descriptive statistics method, Cronbach's Alpha test, and exploratory factor analysis (EFA) to indicate the factors that affect customers’ perceived value and buying decision regarding startup products. These factors include (1) Quality, (2) Social, (3) Price, and (4) Emotion. The results show that quality, price, and emotion have a positive impact on satisfaction level, and has a strong influence on the decision to buy startup products while social factors are not statistically significant. Finally, some managerial implications and suggestions are provided to help startups increase perceived value and customer buying demand.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...