Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
8 (2023) Trang: 3320
Tạp chí: International Journal of Social Science and Economic Research

The study was conducted with the aim of evaluating the impact of corporate social responsibility
on the brand image of small and medium-sized enterprises operating in the city of Can Tho. The
research found a positive relationship between the components of social responsibility and the
brand image of businesses in Can Tho. Social responsibility was measured by four components:
economic responsibility, ethical responsibility, philanthropic responsibility, and legal
responsibility. The regression model showed that all four components of social responsibility,
including (1) legal responsibility, (2) ethical responsibility, (3) philanthropic responsibility, and
(4) economic responsibility, had a positive impact on the brand image of businesses in Can Tho.
Specifically, legal responsibility had the strongest impact on brand image, followed by ethical
responsibility and finally economic responsibility.


Các bài báo khác
Tập 55, Số CĐ Kinh tế (2019) Trang: 148-156
Tải về
Số 21a (2012) Trang: 190-197
Tải về
Số 32 (2014) Trang: 7-18
Tải về
Số 38 (2015) Trang: 75-82
Tải về
Tập 55, Số 1 (2019) Trang: 88-100
Tải về
2023 (2023) Trang: 66
Tạp chí: International Conference on Startup and Techopreneurship Ecosystem 2023
2 (2019) Trang: 423-436
Tạp chí: Proceedings of the first international Conference in Economics & Business, Khoa Kinh tế, 06/12/2019
THE 2nd UHD-CTU Annual Economics and Business Conference Proceedings, Special Issue 2017 (2017) Trang: 67-79
Tạp chí: Hội thảo phát triển kinh tế xã hội vùng đồng bằng sông cửu long trong xu thế toàn cầu hóa
1 (2013) Trang: 129
Tạp chí: Giải pháp khai thác tiềm năng Kinh tế-Xã hội các tỉnh Đồng bằng sông Cửu Long theo hướng liên kết vùng
1 (2012) Trang: 81
Tạp chí: Phát triển KT-XH
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...