Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
3 (2022) Trang: 34-40
Tạp chí: IAR Journal of Humanities and Social Science

This paper reports a discriptive study to enquire into English as a Foreign Language (EFL) K-12 teachers perceive about benefits and challenges of written feedback by questioning in writing. This paper draws on data collected as part of a larger project including semi-structured interviews. The findings reveal that teachers held positive perceptions about the impact of written feedback by questioning in writing. However, they also perceived several drawbacks when using the technique. Based on the results of this study, suggestions are shared with teachers and students who will apply this method in the process of teaching and learning English in the future.

Các bài báo khác
(2023) Trang: 180-206
Tạp chí: VietTESOL International Convention 2022
2 (2021) Trang:
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching
3 (2022) Trang:
Tạp chí: FOSTER: Journal of English Language Teaching
2 (2022) Trang: 74-95
Tạp chí: ELE Reviews: English Language Education Reviews
7 (2021) Trang:
Tạp chí: JELE (Journal of English Language and Education)
(2019) Trang: 74-85
Tạp chí: 1st International Conference on Innovation of Teacher Education; Đại học Quốc gia Hà Nội, tháng 11/2019
02 (2013) Trang: 113-129
Tác giả: Lê Xuân Mai
Tạp chí: DEPISA Monograph
Volumn 5, Issue 2 (2014) Trang: 198-215
Tạp chí: Giảng dạy tiếng Anh
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...