Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2019
Số tạp chí 9(3)(2019) Trang: 36-48
Tạp chí: i-manager's Journal of English Language Teaching

This study reports on teachers’ perceptions and reasons for choosing or avoiding using flashcards to teach vocabulary with 61 teachers at English language centers in a Mekong Delta city. This study used a mixed-method design which combining both quantitative and qualitative methodologies. The data used in this study include questionnaires, interviews, and classroom observations. The findings reveal that teachers perceived flashcards as positive in teaching vocabulary to young learners. The findings also indicate that these learners could improve and remember vocabulary easily. However, flashcard preparation and expenses were reported as challenges while using flashcards to teach vocabulary.

Các bài báo khác
Số tạp chí Online(2019) Trang: 1-23
Tạp chí: International Journal of Water Resources Development
Số tạp chí March 01(2019) Trang: 1-18
Tạp chí: The International Journal of Higher Education Research
Số tạp chí ISBN: 978-1-4503-6612-0(2019) Trang: 110-116
Tạp chí: Proceedings of the 3rd International Conference on Machine Learning and Soft Computing
Số tạp chí Volume 9(2019) Trang: 638-646
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(10)(2019) Trang: 22-28
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development
Số tạp chí 4(4)(2019) Trang: 130-140
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 23 (3)(2019) Trang: 345-365
Tạp chí: Teacher Development
Số tạp chí 4 (2)(2019) Trang: 72-92
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 9(1)(2019) Trang: 172-179
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 1-19
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 3(4)(2019) Trang: 533-547
Tạp chí: Journal of Information & Telecommunication
Số tạp chí 20(13)(2019) Trang:
Tạp chí: International Journal of Molecular Sciences
Số tạp chí 509(2)(2019) Trang: 491-497
Tạp chí: Biochemical and Biophysical Research Communications
Số tạp chí 795(2019) Trang: 119-127
Tạp chí: Theoretical Computer Science


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...