Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2023
Số tạp chí 9(2023) Trang: 83-90
Tạp chí: Multicultural Education

This paper is aimed at presenting the students’ assessments and recommendations on how to organize an online exam efficiently. The research was conducted by using quantitative method with 440 samples from the School of Social Sciences and Humanities at a university in the Mekong Delta, Vietnam. The research findings indicate that several techniques such as using camera and microphone surveillance to prevent cheating, providing prompt feedbacks and supports during exam, maintaining exam security, creating question banks that are highly accurate, and designing exams that align closely with the curriculum and student competency are strongly proposed. In addition, students’ suggestions to the university, the School and the teachers are included in the paper to enhance the quality of learning outcome evaluations.

Các bài báo khác
Số tạp chí 37(2023) Trang: 683-649
Tạp chí: Journam of Namibian studies
Số tạp chí 78(2023) Trang: 83A-90A
Tạp chí: Journal of soil and water conservation
Số tạp chí 7(2023) Trang: 133 – 144
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
Số tạp chí 7(2023) Trang: 69-80
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
Số tạp chí 38(2023) Trang: 415-428
Tạp chí: Journal of Namibian Studies
Số tạp chí 7(2023) Trang: 168 – 179
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...