Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2020
Số tạp chí 7(2020) Trang: 514-534
Tạp chí: European Journal of Education Studies

EFL high school students’ low level of participation is reported as a problem commonly found in English speaking classes. This study aims to investigate high school students’ perceptions of suggestions for promoting students’ participation in English speaking classes. Questionnaires and interviews were employed as data collection instruments of the study. 206 EFL high school students from three grades in a high school in the Mekong Delta, Vietnam responded to the questionnaire and then 6 of them participated in the semi-structured interview sessions. The results strongly endorsed that “promote students’ self-confidence”, “make learning tasks stimulating and the way teachers present tasks”, “establish a supportive and caring relationship”, and “create a pleasant classroom climate” were significant strategies promoting students’ participation. The results of the study are expected to contribute to the comprehension of teachers’ strategies to enhance students’ participation in English speaking classes.

Các bài báo khác
Số tạp chí 7(2020) Trang: 157-170
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 7(2020) Trang: 264-287
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 11(2020) Trang: 0092-0098
Tạp chí: Oceanography & Fisheries Open Access Journal
Số tạp chí 10(2020) Trang: 71-77
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(2020) Trang: 282-286
Tạp chí: International Journal of Fisheries and Aquatic Studies
Số tạp chí 24(2020) Trang: 1599-1606
Tạp chí: Journal of Applied Sciences and Environmental Management
Số tạp chí In: Reddy J., Wang C., Luong V., Le A.(2020) Trang: 1119-1128
Tạp chí: Lecture Notes in Civil Engineering
Số tạp chí 20(2020) Trang: 2050041 (29 pages)
Tạp chí: International Journal of Structural Stability and Dynamics
Số tạp chí 7(2020) Trang: 160-192
Tạp chí: European Journal of Education Studies
Số tạp chí 8(2020) Trang: 49-69
Tạp chí: International Journal of Foreign Language Teaching and Research


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...