Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2021
Số tạp chí 5(2021) Trang: 775-784
Tạp chí: International Journal of Data and Network Science

Website quality is an important factor, positively affecting brand impression and perceived quality, thereby promoting brand loyalty. The study was conducted to indicate the relationship between website quality, perceived quality, brand impression, and brand loyalty of customers towards beauty salons in Vietnam. Research data were collected using a quota sampling with 300 customers who have used salon services. By applying the structural equation modeling (SEM), the study showed that the website quality of beauty salons has a positive impact on the brand's impression and perceived quality of customers. Besides, the brand impression positively influences the perceived quality of customers and improves brand loyalty to beauty salons.

Các bài báo khác
Số tạp chí 9(2021) Trang: 154-164
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Số tạp chí 9(2021) Trang: 345-355
Tạp chí: Journal of International Scientific Publications
Số tạp chí 3(2021) Trang: 78-87
Tạp chí: Journal of Energy Technology and Environment
Số tạp chí 12(2021) Trang: 190-196
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 4(2021) Trang: 54-58
Tạp chí: nternational Journal of Science and Research Archive
Số tạp chí 5(2021) Trang: 659-666
Tạp chí: International Journal of Data and Network Science
Số tạp chí 9(2021) Trang: 851-856
Tạp chí: Uncertain Supply Chain Management
Số tạp chí 8(2021) Trang: 208-212
Tạp chí: International Journal of Research and Review


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...