Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2023
Số tạp chí 23(2023) Trang: 267-273
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
Liên kết:

The school year 2023-2024 is the 3rd year of implementing the 2018 General Education Program. Identifying the teaching staff is a key factor for the successful implementation of the program's goals. However, the contingent of secondary school teaching staff in general, including teaching staff of secondary schools in Cai Rang district of Can Tho city, still has many shortcomings in terms of quantity, quality of staff, team development environment… Within the scope of this article, from researching the theory of building the environment and creating motivation for the development of secondary school teachers, the author organized a survey using questionnaires and used SPSS data processing software to assess the current situation of this activity in secondary schools in Cai Rang district, Can Tho city and propose a number of measures to improve the quality of environmental construction and create motivation for the development of second school teaching staff in the area

Các bài báo khác
Số tạp chí 7(2023) Trang: 12-22
Tạp chí: Phát triển Khoa học và Công nghệ – Kinh tế-Luật và Quản lý
Số tạp chí 65(2023) Trang: 66-75
Tạp chí: Khoa học và Công Nghệ
Số tạp chí Số đặc biệt(2023) Trang: 474-476
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
Số tạp chí 229(2023) Trang: 356-364
Tạp chí: TẠP CHÍ KHOA HỌC CÔNG NGHỆ ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...