Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
(2016) Trang: 67-71
Tạp chí: DEPISA
Liên kết:

Interaction is the heart of communication. Teaching and learning occur through social interaction between teachers and students. Because the main aim of learning a language is to use it in communication in its spoken or written forms classroom interaction is a key to reach that goal. However, the most common problem for teachers who have been teaching general English classes is dealing with an inactive class, where students are not reacting to either teachers or classmates. Moreover, students especially try to avoid interaction with the teacher. In my case, I am teaching a group of thirty-three students of General English 2 majoring in Economics at Can Tho University. In the first week I went to class I asked students something about their individual information and learned new unit: Teacher: Who can introduce yourself, please? Students: (No response from the students)

Các bài báo khác
(2018) Trang: 132-137
Tạp chí: Developing Educational Professionals in Southeast Asia DEPISA 05
Volume 5, 2018 (2018) Trang: 211-215
Tạp chí: International Journal for Studies on Children, Women, Elderly And Disabled (IJCWED)
(2017) Trang: 331 - 340
Tạp chí: Hôị Thảo Bảo tồn và Phát huy các giá trị văn hóa ĐBSCL trong quá trình hội nhập&phát triển, Khoa Khoa học xã hội Nhân văn, ngày 28/11/2017
(2017) Trang: 54-63
Tạp chí: HỘI THẢO QUỐC TẾ VIỆT NAM HỌC LẦN THỨ 3 NĂM 2017, TRƯỜNG ĐẠI HỌC KHXHNV, HỒ CHÍ MINH, 02/8/2017
01 (2016) Trang: 307-320
Tạp chí: Hội thảo khoa học quốc tế công tác xã hộ với gia đình và trẻ em
1 (2013) Trang: 119
Tạp chí: Hội nghị Khoa học Sinh viên - Học viên cao học - Nghiên cứu sinh khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...