Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
7 (2023) Trang: 69-80
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing

University websites are more and more essential in communicating, exchanging information, providing educational services, and implementing marketing programs. Innovating the website is an important solution to improve the quality of educational services and attract students. This study was conducted to demonstrate the role of website innovation on student satisfaction. Research data were collected using quota sampling with 280 students studying at universities in Vietnam. Qualitative and quantitative research are used to test the research hypotheses. Applying structural equation modeling (SEM), the study shows that website innovation positively affects students’ perceived ease of use, perceived usefulness, and trust. Besides, perceived ease of use, perceived usefulness, and trust positively influence student satisfaction. This study has demonstrated that website innovation affects student satisfaction through the mediating role of perceived ease of use, perceived usefulness, and trust.

Các bài báo khác
Số 32 (2014) Trang: 97-105
Tải về
7 (2023) Trang: 133 – 144
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
17 (12) (2022) Trang: 951-959
Tạp chí: Seybold Report
7 (2018) Trang: 45-51
Tạp chí: International Journal of Business and Management Invention (IJBMI)
20 (2018) Trang: 38-44
Tạp chí: IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)
1 (2013) Trang: 103
Tạp chí: Hội nghị Khoa học Sinh viên - Học viên cao học - Nghiên cứu sinh khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh
1 (2013) Trang: 263
Tạp chí: Hội nghị Khoa học Sinh viên - Học viên cao học - Nghiên cứu sinh khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...