Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2023
Số tạp chí 8(2023) Trang: 1-9
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching

In the current era of globalization, English is considered a necessary skill for education and work and a criterion for evaluation in recruitment and graduation assessments in many places in Vietnam. According to the project entitled "Teaching and Learning Foreign Languages in the National Education System Phase 2008 - 2020", non-English majored university students must achieve a minimum of Level 3 according to the 6-level Foreign Language Proficiency Framework used in Vietnam. Several universities have diversified their ways to meet these standards to facilitate students in meeting the English language outcomes, allowing students more opportunities to choose ways that are suitable for
them. However, this also indicates that various influencing factors will impact students' selection of ways to meet these standards. This research explores the primary ways students choose to fulfill English language standards as stipulated and analyzes the factors influencing the choices of non-English major students in universities in Vietnam.


Các bài báo khác
Số tạp chí 9(2023) Trang: 1-6
Tạp chí: EAI Endorsed Transactions on Internet of Things
Số tạp chí 21(2023) Trang: 113-1120
Tạp chí: TELKOMNIKA Telecommunication Computing Electronics and Control
Số tạp chí 39(2023) Trang: 15-23
Tạp chí: VNU Journal of Science: Mathematics – Physics
Số tạp chí 13(2023) Trang:
Tạp chí: International Journal of Electrical and Computer Engineering
Số tạp chí 4(2023) Trang: 54-58
Tạp chí: Journal of FINANCE & ACCOUNTING RESEARCH
Số tạp chí 8(2023) Trang: 57-74
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 8(2023) Trang: 37-56
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 7(2023) Trang: 120-132
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing
Số tạp chí 11(2023) Trang: 1-17
Tạp chí: Journal of Law and Sustainable Development
Số tạp chí 25(2023) Trang: 34-44
Tạp chí: Agricultural Engineering International: CIGR Journal


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...