Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2017
Số tạp chí 5(8)(2017) Trang: 200-207
Tạp chí: International Journal of Advanced Research
Liên kết:

Reading has been considered as an indispensable skill in helping students develop their minds as well as language competence. However, a number of students who major in English at Vietnamese colleges have not found learning reading appropriately motivated or even felt demotivated. This paper therefore reports on demotivating factors perceived by English major students in their reading classes. Using a descriptive design, a 38-item questionnaire was undertaken with 115 students who were major in applied English studies. The items were classified into four clusters of demotivating factors: teachers’ negative feedback, learners, reading materials, and instruction. The findings indicate that two clusters related to teacher’s negative feedback and learners were found to be the most influential. 

Các bài báo khác
Số tạp chí 41(2017) Trang: 1591-1607
Tạp chí: Turkish Journal of Mathematics
Số tạp chí 6(2017) Trang: 93-102
Tạp chí: International Journal of Geometry
Số tạp chí 12(2017) Trang: 70-77
Tạp chí: Applications and Applied Mathematics
Số tạp chí 12(2017) Trang: 3651-3664
Tạp chí: FILOMAT
Số tạp chí 5 (4)(2017) Trang: 793-803
Tạp chí: International Journal of Advanced Research
Số tạp chí 2 (3)(2017) Trang: 30-48
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
Số tạp chí 02(2017) Trang: 84-90
Tạp chí: International Journal of Advanced Scientific Research and Management


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...