Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2017
Số tạp chí 7(2017) Trang: 7-14
Tạp chí: IOSR Journal of Research and Method in Education

Flipped instruction is quite new in language education, but it is growing rapidly in popularity (Bergmann & Sams, 2012) to help teachers maximize the time for students’ practices. Although a number of studies have concluded the positive effects of flipped classroom in teaching content subjects, little research has been done to examine its effects in language teaching and learning. This current study is; therefore, an attempt to investigate non-majored English students’ perceptions of this alternative teaching method utilizing Facebook as a platform to deliver learning material. The data are collected through a mixed method approach using two main tools e.g. questionnaires, and in-depth interviews. The results show that the students have considerably positive perceptions towards the flipped model and the Facebook platform in all aspects investigated. Given positive results, the flipped classroom via Facebook platform could be a potential dimension considered for language teaching and learning in EFL contexts.

Các bài báo khác
Số tạp chí 2017(2017) Trang: 1-19
Tác giả: Lê Thanh Tùng
Tạp chí: Set-Valued and Variational Analysis
Số tạp chí 8(2)(2017) Trang: 323-335
Tạp chí: International Journal of Innovations in Engineering and Technology (IJIET)
Số tạp chí 6(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: The International Journal of Engineering and Science
Số tạp chí 6(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: The International Journal of Engineering and Science
Số tạp chí 3(2017) Trang:
Tạp chí: International Journal of Advanced Engineering, Management and Science
Số tạp chí 3(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: International Journal of Advanced Engineering, Management and Science
Số tạp chí 7(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: International Journal of Development Research
Số tạp chí 4(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: International Journal of Recent Advances in Multidisciplinary Research
Số tạp chí 4(2017) Trang:
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: International Journal of Engineering Technology and Management
Số tạp chí 8(2017) Trang: 77-101
Tạp chí: European Journal for Research on the Education and Learning of Adults
Số tạp chí 16(2017) Trang: 71-78
Tạp chí: Turkish Online Journal of Educational Technology
Số tạp chí 6(2017) Trang:
Tạp chí: The International Journal of Engineering And Science (IJES)
Số tạp chí CPE 2017(2017) Trang: 1-16
Tạp chí: Concurrency and Computation: Practice and Experience
Số tạp chí 31(2017) Trang: 67-93
Tạp chí: The LNCS Journal Transactions on Large-Scale Data- and Knowledge-Centered Systems

CTUJoS indexed by Crossref

Vietnamese | English


BC thường niên 2019


Bản tin ĐHCT


TCKH tiếng Việt


TCKH tiếng Anh

 
 
Vui lòng chờ...