Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2018
Số tạp chí 3 (4)(2018) Trang: 34-48
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching

This paper reports the effects of the question-answer relationship strategy (QARS) on English as a foreign language (EFL) high school students’ reading comprehension and their perceptions of implementing this reading strategy. An experimental study was conducted with 50 tenth-grade students in a district high school in Can Tho City. The data were collected from the pretest and posttest, questionnaire, and interviews. The findings show that the QARS had positive effects on students’ reading comprehension and that students had positive perceptions of implementing this reading strategy. The findings of this research add to the contemporary literature the value of using the QARS to promote student learning reading.

Các bài báo khác
Số tạp chí 78(2018) Trang: 885
Tạp chí: The European Physical Journal C
Số tạp chí 6(2018) Trang: 350-358
Tạp chí: Journal of International Scientific Publications
Số tạp chí 7(2018) Trang: 222-229
Tạp chí: GLOBAL JOURNAL FOR RESEARCH ANALYSIS
Số tạp chí 4(2018) Trang: 370-377
Tạp chí: Imperial Journal of Interdisciplinary Research
Số tạp chí 23(4)(2018) Trang: 1-11
Tác giả: Lê Phương Quân
Tạp chí: Mathematical and Computational Applications
Số tạp chí 23(3)(2018) Trang: 1-19
Tạp chí: Mathematical and Computational Applications
Số tạp chí 109(2018) Trang:
Tạp chí: Journal of Network and Computer Applications
Số tạp chí 31(2018) Trang:
Tạp chí: International Journal of Communication Systems
Số tạp chí 8(1)(2018) Trang: 425-432
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 8(2)(2018) Trang: 17-21
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 3 (3)(2018) Trang: 1-20
Tạp chí: European Journal of English Language Teaching
Số tạp chí 9(9)(2018) Trang: 1582–1592
Tạp chí: International Journal of Civil Engineering and Technology
Số tạp chí 7(3)(2018) Trang: 233–237
Tạp chí: International Journal of Structural and Civil Engineering Research
Số tạp chí 928(2018) Trang: 257–262
Tạp chí: Materials Science Forum
Số tạp chí 160(2018) Trang: 145–155
Tạp chí: Construction and Building Materials
Số tạp chí 7(2018) Trang: 462-466
Tạp chí: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...