Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2022
Số tạp chí 4/2022(2022) Trang:
Tạp chí: Practice


This piece reflects on an innovative introductory workshop for an international professional doctorate development project based on Ursula Le Guin’s ‘Carrier Bag Theory of Fiction’. In the session academic supervisors from four participating countries shared stor- ies about their own experiences of doing a doctorate using a bag of everyday objects which reminded them of their time as students. The exercise gave the group an opportunity to begin to get to know each other and to appreciate the complexity and challenge that completing a doctorate whilst working and balancing other perso- nal and family responsibilities entails. Drawing on humanist peda- gogical approaches which value the inner world of the learner and taking inspiration from previous arts based approaches to identity work for education students and practitioners the piece argues for the importance of making space for story-telling about the self from the outset of professional doctorate programmes.

 

Các bài báo khác
Số tạp chí 2-2022(2022) Trang: 1-3
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
Số tạp chí 16(2022) Trang: 113-125
Tạp chí: Journal of Science and Technology in Civil Engineering
Số tạp chí 16(2022) Trang: 128-139
Tạp chí: Journal of Science and Technology in Civil Engineering
Số tạp chí 2(2022) Trang: 45-54
Tạp chí: Journal of Educational Management and Instruction
Số tạp chí 20(2022) Trang: 121-125
Tạp chí: The University of Danang, Journal of Science and Technology
Số tạp chí 227(2022) Trang: 104-112
Tạp chí: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Số tạp chí 227(2022) Trang: 87-95
Tạp chí: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Số tạp chí 227(2022) Trang: 44-53
Tạp chí: Tạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Số tạp chí 2(2022) Trang: 64-66
Tạp chí: Tạp chí thiết bị Giáo dục
Số tạp chí Tháng 3(2022) Trang: 65-66
Tác giả: Nguyễn Duy Khang
Tạp chí: Dạy và học ngày nay
Số tạp chí 131(2022) Trang: 167-178
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Đại học Huế: Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...