Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2023
Số tạp chí 11/2022(2023) Trang: 73-78
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội Việt Nam
Liên kết:

This study combines qualitative and quantitative methods to survey the difficulties of 866 primary school students in the Mekong Delta in learning online in the context of the Covid-19 epidemic. The research results show that, in addition to 8 difficulties in the online learning of students, according to Muilenburg and Berge’s research, the additional difficulties include external problems (students’ learning environment, family and surrounding community); and internal difficulties from the students themselves (preparation for lessons, health and psychological factors of students). In addition, the study also shows the results of a survey of online-learning prospects within the post-Covid-19 era. 

Các bài báo khác
Số tạp chí 65(2023) Trang: 66-75
Tạp chí: Khoa học và Công Nghệ
Số tạp chí Số đặc biệt(2023) Trang: 474-476
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
Số tạp chí 229(2023) Trang: 356-364
Tạp chí: TẠP CHÍ KHOA HỌC CÔNG NGHỆ ĐẠI HỌC THÁI NGUYÊN


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...